kväller

kom precis hemcyklandes från sofia. jag hon och frida grillade kött och mashmalows
stavningen på det? iaf så var det najs förutom att frida råkade ha sönder lite grejor hemma hos familjen erlandsson men  vad ska man göra? hon är ju 92:a, så man kan ju inte förvänta sig att hon ska ha koll på allt :P Efter all chips och maschmelows så kan jag ju säga att min mage inte mår så bra, men då är det som vanligt iaf :)

sa hejdå till sofia som åker till schweiz imorgon och jag är glad att jag inte ska med, 26 timmars bussresa, kiss my ass! Så nu ska det bli en rikkkktig sovmorgon imorgon innan filip kommer hit!

godnatt     ♥ nathalie

Kommentarer
Postat av: hemlig

om jag inte minns fel var det nathalie som hade sönder massa saker? :O

2008-04-27 @ 15:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0