min helg

får väll sammanfatta helgen i ett och samma inlägg eftersom jag inte var så aktiv här igår.

fredagen bjöds på grillning och film hemma hos soffan. hyrde filmen hairspray som vi hört skulle vara bra! men linnea lyckades med att somna halvvägs in i filmen och jag och soffan var inte heller så inne i filmen, så inga raggmunkar till den inte :)  fick bli att ta svalan hem tidigt för att hinna sova en sväng innan jag skulle upp på lördagen..




jag och frida taggade som få. not! bussresan var jättejätte seg, men när vi väl kom fram gick tiden fortare, klockan halv ett var det dam finalen som Iksu vann. efter en snabb visit på donkan var det herrfinalen, och vi hade turen att hamna brevid warberg klacken. waah! kaos.. iaf så vann dom!! :)



det var det och dagen vet jag inte vad den bjder på? men nu ska jag ut och njuta av solen!
so long /nathalie

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Blev det inte Närkesberg igårkväll? :)

2008-04-20 @ 16:56:10
URL: http://linniers.blogg.se
Postat av: Anonym

ne, får bli en annan gång :)

2008-04-22 @ 17:51:15
URL: http://naathalei.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0