140808

idag torsdag började klockan 00.30 med ett glatt samtal från en glad (och full?:) linnea. Som var på fest i örebro, och jag kan säga att jag också vart lite sugen när jag hörde soffan sådär härligt rund om fötterna i bakgrunden :D samtalet slutade iaf med att jag inte hör vadhon säger och filip tvingar mig att lägga på, haha.

mamma och jag ville ta vara på dan efterdom vi båda var lediga och tog en sväng till stan. Blev först sittandes i bilen i en halvtimma pga. regn och vi hade inget paraply.:/  blev iaf inshoppat ett par skor och tre tröjor! det kan jag ju tacka mamma och hennes plånbok för när min lön inte kommer förens om nån vecka! nu ikväll kom frida förbi och jag dammade av oc boxarna. tårar och skratt, love it. nu väntar snart sex and the city


ingen tripp till stan utan fika :)





Kommentarer
Postat av: Linniers

förlåt att jag störde er. hahah men hörde du vem som var där? :p isak som går i filips klass hahaha otippat :D:D

2008-08-15 @ 12:52:46
URL: http://linniers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0