min helg

efter en helg helg och 22 timmar på ica. varav  mer än hälften av dom sittande i kassan, har jag ont i nacken, ryggen och huvudet. satt nästan sovandes i morse. men jag får väll kanske skylla mig själv när vi kom hem från stan igår med 12 bussen. haha det var lite kul när vi kom hem så jag berättar allting när jag ändå är igång!

jag och filip drog in och kollade på hankock (as bra film med en as snygg will smith!) käkade lite och tog bussen hem. och jag vann över filip i våran lilla tävling! när vi kommer hem så möter vi frida Örneus och mamma på vägen. dom var på väg hem men var lite oroliga för pappa var förvunnen och hade som jag fattade det för varit det en bra stund. liksom har inte det hänt förr elleer?! haha ja herrgud. slutade iaf med att vi gick hem och där satt pappa sittandes jätte berusad på trappen och pratade med simon i telefon.

i kväll skulle det faktist suttit fint med lite alkohol intag. men får bli en lugn hemma kväll ist (som kanske kommer att tillbringas med filip)

föresten!! blir jag fett (ursäkta ordvalet) irriterad på folk som kommer in prick åtta eller sex beroende på när vi stänger och ska handla. insé att vi också vill komma hem någon gång! fy på er

allt för mig :)
xoxo 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0