190808

nathalie i ett nötskal

idag när jag skulle åka hem med bussen letade jag fram mitt busskort och hoppades starkt på att det skulle funka eftersom det inte gjorde det förra året. jag sätter ner det i kortapparaten i hopp om att den inte ska haka upp sig men såklart  gör det de.. frågar busschauffören om jag ska pröva igen. då här jag några gamla klassmates bakom mig som ropar -men vänd på kortet, blondie. och ja klart det funkade. typsikt min otur och nästa gång ska jag kolla så pillen är neråt.

första skoldagen helt okej. ganska stor klass men vad gör det? slipper naturkunskap och geografi på hela året alltså ingen herbinger! :) ettor som visslar på en för att spela coola för sina kompisar. haha, ja jag hoppas på ett bättre skolår i år iaf!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0