hejdå sommar

om ungefär 2 veckor börjar skolan och 2:an väntar.ett år har gått fort och har varit händelserik. förra augusti började inte så bra.men när gymnasiet kommit igång så inträffade allt möjligt konstig. Började i en ny klass utan att egentligen ha nån jätte bra kompis i den. men det löste sig och trivdes tillslut! hatade vissa personer ett tag ( helt utan anledning egentligen) som jag nu tycker är mer än okej peroner! Tror för tillfället att det var sissta året jag spelade innebandy. men jag antar att jag kommer ångra mig ett antal gånger innan jag har bestämmt mig. Kan väll också tilläga att det har blivit mycket mindre festande den här sommaren än förra så det är ju skönt det! :)

nackdelar är väll att jag inte har fått träffa b.la. Sofie, ida och jennie så mycket pga. att vi inte går på samma skola. Och om vi ska komma till den största saken som hände under året är att jag träffade filip den 14 september, och det har gjort till att det har blivit den bästa tiden i mitt liv ♥


Kommentarer
Postat av: Ewelina

oj nu var jag nervös, hoppas inte jag var hatad :) hoippas du får en kanon år.

2008-08-04 @ 22:09:03
Postat av: nathalie

men gud nej! dig kan man ju inte annat än att tycka om :)

2008-08-05 @ 21:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0