söndagen

fick bli en heldag hos farmor ochfarfar idag. åt rikitgt god mat sen fick vi titta på gamla och då menar jag verkligen Gamla! bilder från när pappa var pytte liten.. att han har varit söt en gång i tiden var en sak jag vart förvånad över :P
På dit och hem vägen övningskörde jag, gahaa har ju inte kört på ett halvår typ.. så det började med att när jag skulle svänga ut fran garaget körde jag nästan in i grannens staket! men resten av åkturen gick väll ganska hyfsat! alltid kul när mamma sitter där bak och säger åt mig att sänka farten och stanna hela tiden, och simon säger åt mig att åka fortare =) haha..

ne nu ska jag åka och sola försöka bli brun, frida den jäveln solade här om dan och blev brun som en neger!! :o

puss      ♥ nathalie



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0