torsdag

händelse rik dag, men seg! spanska provet inga komentarer om det och sen fick vi tillbaka historiaprovet!
engelska provet imorgon ska gå brabrabra! (a)

haha det bästa idag var iaf att vi fick träffa Lotta engberg (hon i kicki bettan och lotta) dom filmade henne och några estet 3 tror jag dom sa. dom filmade ju såklart oss när hon kom fram och sa hej , johanna skriker :DET VAR JU HOOON!!  och vi bryter ut i skratt.. :P Men det borde ju inte komma på tv eller? aja kul vare iaf :D

nu har jag iaf suttit med engelskan sen jag kom hem, jag är skoltrött till tusen!!!




image78

                                                   i dont need nothing else, all i need is you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0