torsdag 17/7

imorgon klockan 4 efter jag har jobbat åker min familj och filip till göteborg. kan väll säga att jag är ganska rejält orolig för hur bilresan ner ska gå. simon och filip brevid mig! haha :) ska bo på scandic de två nätter vi ska sova där, och ska gå på stan och liseberg på lördagen, ska bli kul och se om simon har växit upp och vågar sig på balder! :) Det bästa med hela grejen är GOD FRUKOST och SKÖNA SÄNGAR! love it!! på söndagen sen drar vi iaf ner till Halmstad och hälsar på kusinerna som jag inte träffat på ett år.

så ha en bra helg så hörs vi på måndag igen! tjao :D

      


Kommentarer
Postat av: Linnéa

woho..... kusinnnnnnnnnnnnnn ;);););)

2008-07-17 @ 17:47:01
URL: http://linniers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0