så här tråkigt har jag.

13 HAR DU

Ett förhållande;  ja men tänk för att jag har det. ett år om två månader :)

En bästa vän; jag har masssor bra kompisar, men min allra bästa vän måste väll ändå vara frida

Haft ett seriöst förhållande; ja, eller kan nog påstå att jag har haft fler än ett seriöst

Dejtat en av dina bästa kompisar; nej,

Blivit kär vid första ögonkastet: Ja!

Fått ditt hjärta krossat; ...ja

Haft ett one night stand; haha, jag? nej

Skrikit åt en lärare; är en av dom som inte hörs så mycket i klassrummet så nej :)

Sagt något och sedan ångrat dig; ja, för ofta! tänka först och prata sen passar inte in på mig

Ljugit för dina föräldrar om vart du är; ja, jag Linnea frida och soffan hade pinsamt nog en liten period för några år sen vi smet ut på natten för att hänga vid kiosken......

Några smycken som kostat över 1000 kr;  ja det har jag nog.

Snusat; haha, luktar skit och smakar skit!

Rökt; japp.


9 SKULLE DU:

Våga hoppa fallskärm; lätt att jag skulle våga det. min pappa fick det i 40-års present för två år sen, han har fortfarande inte vågat göra det.. pinsamt :)

Våga hoppa bungyjump; njaae, det vet jag faktist inte om jag skulle våga!

Dejta någon med väldigt mycket tatueringar: inte en med tatueringar äver hela kroppen. men med lagom många ja.

Kalla dig själv lycklig; ja det skulle jag :)

Hellre vara med på bilden än att ta bilden? ja,eller det beror väll på vilken sida man har vaknat upp på :P

Kunna gråta över en kille; jaa, det har hänt för många gånger.

Kunna gråta över en tjej; Ja, eller ja!

Ljuga för någon; beror helt på vad det gäller och för vem!

Kunna springa 50mil; kanske under hela min livstid ja!



helt slut efter jobbet idag. så det blir nog sängen för min del nu. imorgon ska jag sova riiiiiktigt länge (om det inte blir fint väder såklart)! jag är faktist ledig fram till helgen nu, i´m lovin it :D

XOXO

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahhaah kioskengänget for life!

2008-07-08 @ 23:07:19
URL: http://fridaai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0