onsdag och torsdag

onsdag:
i onsdags tog jag filip, linnea och sofia tåget in till örebro. alla småtjejer och vi :) köpte pizza och satte oss i en park och åt. mysfaktor på det! vi satt där ganska länge men sen tog vi oss en runda på stan, träffade mycket trevligt folk. hann se ola-nathalie. who :D beslöt oss sen för att ta tågen hem, eftersom jag hade kollat tider innan vi åkte och sa att tåget skulle gå 6 över elva. men det gick tydligen tio över tolv. typiskt min otur! otur och otur...... så vi fick ta oss hem med en buss som var proppfull med människor.  inte så najs. men hem kom vi iaf och jag somnade gott kan jag ju säga

torsdag:
idag drog jag Sofia och Linnéa till harge.varmt, varmt och återigen varmt! men ska väll inte klaga. färg fick vi iaf och det blir att hänga med dom två brudarna imorgon igen! kan det bli bättre? ♥


Linnéa på bussen hem :)


Elina och tom!


jag och soffan i harge

Kommentarer
Postat av: rebecka

har du pericing

2008-11-03 @ 16:51:40
Postat av: nathalie

japp

2008-11-03 @ 17:16:15
URL: http://naathalei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0