tisdag

god morgon!

ska snart åka iväf till skolan.. Pappa ringde igår och ville att jag skulle övningsköra till skolan så, så får det bli. men jag tycker synd om alla andra som olyckligtvis råkar vara på samma väg som mig :)

igår gjorde jag ett besök hos hemberg, pålsbodas läkare. för att jag ville ha bort en leverfläck som ser äcklig ut och står ut på ryggen. för det första är han en halvtimma för sen. när hans sekreterare har släppt in oss, kommer han in efter ett tag, jätte förvånad och skriker "föööör i helvete hur kan dom släppa in patienter hur som helst?" går ut och slänger igen dörren. Efter en kvart kommer han in igen och frågar vad som är fel med lilla unga fröken. efter att ha tryckt på min rygg i tio minuter säger han att han vägrar att ta bort den och jag ska komma tillbaka när jag är över 25. och sen går han ut. både jag och mamma tyckte det var en riktigt trevligt besök!

nu skola! hejdå :)

Kommentarer
Postat av: Frida

haha hemberg<3<3<3<3<3

2008-06-03 @ 22:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0