våran vecka i Hurgada

 

kom iväg med flyget på onsdags natten. det tog fem timmar och jag lyckades inte sova någonting på den tiden.  eftersom jag inte sovit något på natten lyckades jag vara vacken längre än i ett dygn. piggare än vanligt får jag säga!

   

efter första dagen gick vi på african party. stört sköna (mörka) typer som shakade loss på scen. och vi hade sån "tur" att dom drog upp oss också.



och ja.. så här bleka var vi när vi anlände. en kille trodde t.o.m. att vi var från finland. inte så lyckat!

            

vi tog en kort utflyckt med en båt några timmar för att snorkla.
firade peter på hans 45 års dag genom att äta på dolce vita och
kockarna sjöng för han på arabiska. vart också bjudna på te och röka vattenpipa hos några som ögde en butik! tet var nog inte en sån bra idé eftersom många av oss kände oss lite dåliga i magen efteråt!

           

tyvärr lyckades soffan få 17 myggbett på en och samma natt och när hon skulle gå och köpa något medel mot dom ville en man köpa henne för 120 kameler!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0