Utkast: lite berättardags ...

lite berättardags om gårdagen kanske?

jag linnea frida sofia och simon stog bakom baren hela kvällen förutom sofia som var tvungen att springa och kissa då och då! Som vi redan anade innan var det Bill och Clabbe som blev fullast. och likaså som på pappas fest för några år sen lyckades bill somna sittandes i en stol mitt i rummet. Och den jag tyckte mest synd om var min farmor som fick gå hem ganska tidgt! varför ska vi inte ta upp här. kvällen slutade med att linnea ringde 112 för inbrott på skolan och polisen kom och pratade. Jag och frida visste inte om sofia var seriös när hon ringde så vi gick hem och la oss. kvällens sista "kommentar" kom från den fullaste på festen ( hade varit däckad en stund) och löd :" det var inte jag som gjorde inbrott va...?"













Kommentarer
Postat av: Anonym

du är philip är sötast :D <3

2008-10-19 @ 17:50:16
URL: http://emelieastemoo.blogg.se/
Postat av: Rasmus

Hej! Läcker blogg! Vill du vara snäll och rösta i "veckans fråga" på min blogg? Du hittar den på min förstasida längst upp till höger.

2008-10-19 @ 18:10:31
URL: http://rollywood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0