a dream

mamma och ja tog en sväng till stan och ikea idag.  hittade två par jackor. en skin jacka och en lite finare jacka, ett par skor, smink, en mössa och ett par knästrumpor. kanske visar senare :)

På ikea kollade vi på säng till mig. eftersom filip också har börjat klaga tyckte mam&pap att det var dags för en ny! bestämde mig för en 1.60 bred säng, och den mjukaste madrassen dom hade! jag kommer sova som en prinsessa, :) så ska hämta den på torsdag!


(var inte meningen att priset skulle komma med, men den enda bilden som
fanns på den)


Kommentarer
Postat av: Friuda

2008-09-22 @ 11:58:29
Postat av: Frida

precis sån jag ska byta upp mig till! dock till 1,80 höhö. asbra val :D:D

2008-09-22 @ 11:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0