200908

igår:
jag gick till frida på eftermiddagen nån gång. vi käkade pirog med gurka. eller gurka med pirog. gott var det iaf :) när vi hade klätt på oss våran "blues brother utstyrsel" började vi fundera på om någon verkligen skulle förstå vad vi skulle vara för nått. så james bond brudar vart också ett altenativ! när vi väntade på bussen kändes det som att det kom jätte många bilar och alla glode lika mycket. men inte så konstigt - där stod vi i vit skojorta med slips, höga shorts, hattar, nätstrumpbyxor och högklackat! jag skulle glot lika mycket jag om såg några se ut som oss. På bussen var vi som tur var nästan själva. förutom soffans bror och hans homies.

väl hos ida,var det inte så jätte mycket folk först. men kom fler och fler under kvällens gång. Ida var mimmi, jätte söt. haha! Elina hade fixat en slöja av hennes röda lakan och var rödluvan. Runt nio kom soffan och jin också. eller en pirat och en superwoman! och faktist lyckades soffan hålla sig nykter hela kvällen :) en sak som varken frida eller jag lyckades med...

runt halv ett skulle alla ge sig av och jag följde med elina hem och väntade på filip och tom  som kom från krogen! värd kväll. men tyvärr har jag inga bilder. kanske kommer in några här senare från frida.

xoxo




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0