1604

Idag är det inte matte som står på schemat utan företagskonomin eftersom jag har prov i morgon! Känns som att mitt huvud inte orkar ta in mer information, inte den här veckan iaf. Dagens positiva sak som hände var att jag var på en arbetsintervjuv och fick jobbet! inom parantes bara en grej vi körde i klassen idag. Men man måste ju glädjas åt små saker som det också. :)

Eftersom Filip fyller 19 idag ska jag bjuda honom på fika i morgon och sen drar jag direkt till kumla för mys och grillning. hoppas på fint väder bara! sen på lördag klockan 07.45 åker vårat lag  till stockholm och globen för att kolla sm finalerna!! hur kul som helst :D ha det bra där ute allihopa!



Kommentarer
Postat av: Anonym

bussen går från pålsboda 07,20 från köpmangatan

2009-04-16 @ 22:13:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0