hälsningar från mig

varför kan inte människor bara vara ärliga för? ska det vara så himlans svårt. Då skulle allt det här inte hänt, den här jävla skiten som jag inte vet vad jag ska ta mig till med. Jag är så trött på allt skitsnack och nej jag vet att jag inte är den som brukar sitta tyst. men just nu känns det bara som att flera av mina närmaste vänner har vänt ryggen och inte berättar sanningen. Om man bryr sig om en person ska man berätta någonting så viktigt som detta ändå var. jag skulle göra det för dom iaf. Det värsta jag vet är att känna mig sviken och nu har jag gjort det gång på gång på gång. Och jag orkar verkligen inte med det mer. Jag vill få ordning på det här, nu struntar jag i om jag kommer få mitt hjärta krossat. för just nu känns det piss rent ut sagt!

min kärlek idag går iaf till Jossan och Emelie som alltid är så snälla :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vi finns alltid här för dig snuttan , Du är förbra för att vara ledsen! :)<3

2009-04-03 @ 22:40:51
URL: http://emelieastemoo.blogg.se/
Postat av: joss

den som får dina tårar att börja rinna är inte ens värd att tänka på, du är bra sötnos <3

2009-04-04 @ 13:13:59
URL: http://dontpaniic.blogg.se/
Postat av: emmy

<3<3

2009-04-04 @ 14:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0