påskafton

första grillningen för i år vart hur lyckad som helst! Vi satt och drack och pratade strunt så hela kvällen drog nästan i väg. Tycker lite synd om linneas grannar som måste hört oss sjunga med i gyllene tider låtarna hela kvällen, men äch har man kul så har man! Runt halv tolv snåret fick jag och sofia (tokfian) för oss att gå till hällabrottet efter att desperat ringt efter skjus i nån timma och  taxigubben vägrat pruta ner från 300. Efter att ha gått i 10 minuter kom iaf sofias kusin som en räddande ängel och vi fick skjus hela vägen!

det var fest hos tobias och vi hade kul den lilla stund vi var där :) Men jag förstår fortfarande varför aldrig någon uppskattar när jag sätter på wannabe med spicegirls...

vaknade upp med huvudvärk imorse men efter att ha somnat i solen (30 grader i solen aaah!!) mår jag nu mycket bättre. Och ni vet väl vad som är ikväll hoppas jag? gossip girl klockan 19!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0