påskafton



samma visa varje påsk. mamma tror fortfarande att vi är 10 så hon gömde såklart våra påskägg igår kväll. Det första jag gjorde när jag gick upp imrose var såklart att leta upp  det, och nu sitter jag här och har ont i magen.. det  är ju trotsallt den enda dagen man kan äta godis hela dagen utan att ha dåligt samvete! snart kommer farmor och farfar hit för att äta påsklunch! Sen ska jag och sofia iväg till kumla för att möta upp madde&linda och sen bär det av till linnea! ha en underbar påsk, och ät er inte för tjocka!

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag fick inget påskägg av min mamma, kanske av pappa, ät dej inte tjock du heller

2009-04-11 @ 17:10:40
URL: http://labiosrojos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0