sm i globen!

jag har sagt det förut jag säger det igen.. gud vad jag hatar söndagar!

Helgen bara rann iväg. Blev somsagt en snabbis till stan med f i fredags fikade och hade trevligt! hängde sen på Jin och Linnea hem till Linnea för att hämta cyklarna som vi skulle cykla på till säbylund. När vi kom dit hade redan soffan och emma fixat eld och hela köret. Den enda vi behövde göra var att agera lite vindskydd så att elden skulle hålla i sig! grillade korv och marshmallows. gott gott gott! kvällen gick jätte fort och klockan elva kom jag i säng för att åka till stockholm på lördagen.

Falun förlorade damfinalen men aik vann herrmatchen! helt okej haha. Kom hem runt nio. helt död. fortfarande helt död.


sofia linda madde frida emma hanna och linnea i globen!

Elin jag Soffan Emma och Hanna i säbylund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0