när man inte har något att göra ..gör man en jätte lång lista som ingen orkar läsa

namn: nathalie maria arrhén

ålder: 17 (snart 18!)
höger- eller vänsterhänt: höger

stjärntecken: skorpion

husdjur: missan och mitt lilla fetto paris

hårfärg: blond!
piericing: öron och naveln.
tatuering: vill ha!!!


favoritfärg: röd

favoritgodis: choklad

favoritlåt: alla håkis!

favoritfilm(er): moulin rouge och sex and the city

favoritmat: pizza, mcdonkan!

favorit TV-program: gossip girl, the hills

favoritpålägg: kalles kaviar! muma



vilken hand håller du gaffeln i: vänster

vilken färg har du på tandborsten: rosa?

vilken färg på väggarna i ditt sovrum: turkos/brun/vit och rosa i min garderob :D

vilken/vilka sporter gillar du mest: innebandyyyy

vilken film såg du på bio senast: gud det var länge sen. bond med fille tror jag.


vem är du kär i just nu: ähh!

vem fick du senast e-mail från: ansiktsboken...


är du bra på matte:jag duger!

hur många kuddar sover du med: 5

hur många kusiner har du: 7

hur många syskon har du: 1

bästa känslan: kärlek

bästa semestern: egypten och alperna tror jag!
bästa veckodagen: fredag fredag!!!
snusar du: hell no.

kommer du ihåg din första kärlek: hihi ja,
bäddar du din säng: när jag orkar
städar du ditt rum själv: min mamma tycker faktist om att städa!

pysslar du med nån sport: jajemän!

gillar du att sjunga: ia, men jag tror inte det uppskattas av de som hör.

synliga ärr: hakan och foten 

glasögon, linser eller inget: som liten var jag glasögonormen, men nu inget!

pizza eller hamburgare: pizza!

stökigt eller välstädat: välstädat 

ljust eller mörkt bröd till frukost: ljust!

sjö eller hav: hav

kaffe, te eller inget: allt är bättre än te

morgon- eller nattmänniska: nattmänniska

sparare eller slösare: jag är den största slösaren jag vet.

ditt rum

stort, litet eller mitt emellan: hm. stort tror jag
vad vill du ändra där inne: ganska nöjd
tv: japp
video/dvd: dvd
dator: ja klart
stereo: ja.
telefon: ja
vad ser du om du tittar ut genom fönstret: grannens hus
vad gör du oftast i ditt rum: haha

de senaste 48 timmarna, har du..
gråtit: nejnej
köpt någonting: en macka
varit sjuk: nej
sjungit: ja
sagt jag älskar dig: nej.
velat säga till några att du älskar dem: ja
senaste film du såg: hm kommer ej ihåg
dryck du drack: oboy
mat du åt: vårrullar!

dagen göra: plugga och the hills
dagens klädsel: chinos och body
dagens tråkigaste: skolfan
vad vill du göra just nu: sova
hur mår du just nu: ganska bra
vad var det senaste du sa: "mamma, vill inte vi övningsköra till marieberg imorgon?"
hur dags gick du och la dig igår: efter ballar av stål
och klev upp: 06.20


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0