just me, just say

Torsdag. det här känns som en onödig dag. Egentligen borde jag ta tag i pluggandet, har fe prov nästa fredag, matte läxa och psykologi prov om två veckor. Men jag har ingen ork för tillfället. Känns som att skolan är det sista jag vill tänka på. Jag vill bli jätte taggad på helgen. jag vill grilla och umgås med mina underbara vänner som jag föresten inte har träffat på hela lovet! så nu ska jag tycka lite synd om sofia som är sjuk och hoppas hon blir frisk snart och kolla vidare på  SATC. Kan jag ha gått och blivit sex and the city beroende? maybe, but i´m lovin it :) Det får mig på lite bättre humör en sån här molnig och dyster dag! :)

här om dagen kollade jag på gamla kort, och hittade ett på mig min bror, carro och jennie när vi gick påskkärringar när vi var små. jätte söta! tillochmed min bror haha. jag kommer så väl ihåg när man kom hem på kvällen och var överlycklig över allt sitt godis man fått under dagen.  Kan man inte få bli barn igen bara för en dag och göra allt det där roliga och slippa oroa sig för allt man gör idag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0