jaha


är så jävla sugen på ett riktigt fredagsmys, och allt vad det innebär! konstigt sagt men sant. denna vecka avslutades med tre rätters på stadshotellet med hela "stora" släkten. riktigt gott och tvingade också mig själv att köra hela vägen hem i hopp om att jag inte ska vara så nervös till på torsdag, får se hur det går med den saken.. Men jag ser faktist fram emot nästa vecka, jag har klipptid, pappa fyller, LÖN och äntligen förhoppningsvis boka tid för tatuering. dessvärre ser helgen inte lovande ut för mig som inte är arton.


XOXO

Kommentarer
Postat av: Bianca

jag älskar verkligen den där bilden:D

2009-08-28 @ 16:20:37
URL: http://biancaevans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0