memorys

Jag är inne i en period som känns som känns tråkig och eländig. Jag pratar väl åt alla oss fyra när det känns helt fel att vara här i sverige när vi kunde vara kvar på Rhodos. jag vet att jag har påpekat det ett antal gånger men det är vad det är. FEL! Fick för mig att det var den 25 snart, men jag kollade snabbt i kalendern och insåg att det är 2 veckor kvar, det gör inte saken bättre. Fille flyttar till stockholm på lördag och kvar är vi, vi som tvingas stanna och gå kvar på alléskolan ett år till. Inga bygg treor att kolla på längre och vi blir äldst på skolan även fast jag fortfarande känner mig som en högstadieelev! känns som igår när tjejerna i klassen stod och kollade upp i byggnaden där högstadieeleverna gick. eller när vi skyndade oss hem till linnea för att kolla på alla äldre killar (som ma bara kunde drömma om) i alléskolans skolkatalog.

Jag vill också bli vuxen och leva mitt liv som jag själv vill. Flytta till göteborg eller Stockholm och jobba inom något med mode, bo i en lyxig men liten lägenhet med en pojkvän och som pricket över i´t skaffa en liten söt tjejig hund (om man får drömma lite) Men vet ni vad? jag är helt säker på att om ett år från och med nu kommer jag ångra allt det här och längta tillbaka till skolan. Det känns som att det skulle vara just typsikt mig.

Kommentarer
Postat av: E

heey babe, I miss you <3

2009-08-12 @ 10:20:56
URL: http://emelieastemoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0