use your love

varför och hur kan killar förändras så bara på en dag?
efter nästan ett och ett halft år tillsammans och man har haft det jätte bra, men resor hit och dit och den glädje man har delat varenda dag, Allt man har delat med sig av, och man fick både en bästa vän och självsfrände. Det kan ju inte bara vara jag som väljer fel kille hela tiden. Kan det vara så enkelt att när killar blir osäkra på hur dom känner vet dom inte hur dom ska bete sig och allting blir istället till en enda sörja?

ne inte vet jag, som ni kanske märker är jag inte någon expert på det här området.  Men min enda önskan är att du ska vakna upp och inse att vi hör ihop du och jag.  så himlans svårt kan det väl inte vara? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0