hejdå sportlov

min vecka som har gått

fredag: jag vibeke johan johan och anton tog oss till kumla.
ett stort minus på det. och ett stort plus att jag fick tillbringa
kvällen med min kära vän vibeke iaf!

Lördag: Alla hjärtans dag. en helkväll med filip som överaskade
mig med choklad. mös framför tvn och åt mat! vi hade också
17 månader den här dagen :)

Söndag: En helt värdelös dag. ingen match för min del pga. sjukdom.
skulle åkt pulka och kollat film med hallsbergarna, men hade ingen skjus.
Vart En heldag framför tvn helt enkelt som slutade med beck!

Måndag: Även denna dag ...segt! träning.

Tisdag: träningsverk. ajajaj! idag kom jag på att jag inte har
något liv. och började anta att hela min vecka skulle se ut så här.
alltså hemma!  !!!FRIDA FYLLDE 17 HELA ÅR!!

Onsdag: hemmadag! vilken chock. träning på kvällen frida
bjöd på mufffins. värt att nämna

torsdag: Uppstigning halv sex för att åka till stockholm.
trots en seg bussresa en jätte bra dag. kom hem pank!
men ett plus: lön på onsdag!

Fredag: Ingen träning idag. åkte hem till vibeke och sedan
vidare till örebro. sov hos filip, sedan marieberg en snabbis
med mammsen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0