6


idag är jag så trött på mig själv. ni vet så som man bara får känna en dag för annars
är man emo i andras ögon.  iaf, så är jag så sugen på att klippa mig kort igen och få bort min
förbaskade lugg som bara är i vägen hela tiden.. Och ja det var väl det enda jag är trött på,
och det är väl tur det, glá ska man vá haha.

Föresten var harry potter uber bra igår! och sällskapet kunde inte bli bättre.
har hunnit med marieberg idag också med f och s för att jag egenltligen
bara skulle växla pengar (til rhodos 6 dagaar kvar ah) men det slutade med
att jag hittade en klänning och så fick jag nöja mig med en paljettväska ist
för en väst som var tänkt från början!


peace out mina vänner, och som sagt bara 6 dagar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0