iörebroregn

tog stan en snabbis med min plutt förut. Vi skulle åka in för att boka tid för tatuering men så klart var det semesterstängt en månad framöver. där började min otur.  sedan i spöregnet, själv med ett trasigt paraply sprang jag vilse på vägen till resecentrum. och då undrar ni säkert hur fan lyckas hon med det? men det är inte första gången mina vänner kan jag säga och jag skyller lite på att jag är blond! lyckades iaf hinna med bussen och fick då ett samtal från chefen om att jag inte kan få ledigt till Rhodos. så, så var det med den resan.. det har varit en riktig lyckad dag för mig idag som ni märker, nu kan det ju bara gå bättre iaf :) haha.

medans jag sprang runt på stan själv införskaffade jag mig iaf lite nya underkläder och fick bli en skjorta på rean också, great!

puss eran nathalie!

      Maja Ivarsson - The Sounds von Christian Knoch
föresten så har jag efter p&l gått och blivit ett stort fan av maja ivarsson och the sounds!
hur bra som helst!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad och vart på kroppen ska du tatuera dig :)?

2009-07-09 @ 18:52:27
Postat av: Linniers

neeeeeeeej rhodos::(:(:(:(:(:

2009-07-09 @ 20:12:29
Postat av: svar

i nacken, tro hopp och kärlek. :)

2009-07-11 @ 16:12:15
URL: http://naathalei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0