uschmåndag

skrev ett inlägg för mindre än en timma sen men ångrade det lika snabbt så nu är det borta! synd för er som inte hann läsa, för det var ett himla vettigt inlägg... :)

så nu gör jag ett nytt försök. men antagligen kommer jag inte lyckas den här gången heller! måndag idag och jag hatar måndagar, jag hatar nog hela den här veckan föresten. för att jag saknar någon och känner mig som en idiot. En efterhängsen en till och med.  blir så arg på mig själv när jag kommer på mig själv sitta pch gråta när jag egentligen är rätt tuff av mig och inte brukar vara den som sitter och bölar i något hörn. Men vi får hoppas på att det går över inom en snar framtid.. upp och ner, ner och upp det är väl så livet är. i lördags var det upp idag är det ner.

XOXO
nathalie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0