jo men det är kul att det är fler än mig som drar nytta av min garderob :)




vet ni vad? nu har vi sommarlov! eller okej vi har våran avslutningsdag på torsdag men nu har vi inga lektioner kvar alls den här terminen och ni anar inte hur bra det känns! jag har bara hittat en negativ sak med sommarlov men det behöver jag inte ta upp här, (inge intressant för er ändå) trots att vi slutat och slipper skolan tar jag och sofia kvart över 10 bussen till hallsberg i morgon för att få i oss lite panpizza, haha nej jag kunde inte stå emot! sen blir det en heldag i örebro då vi ska kolla på alla studenter och sedan ta en sväng på stan. kvällen är ännu oklart vad den bjuder på för min del. men you never know..  ha en bra kväll och så håller vi både tummar och tår för att det blir fint väder i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0