midsommarfirande i Harge

gårdagen vart iaf för min och Linnéas del nyktert och kallt. vi, jennie,soffan,emma,jin,jessica och paulina var i maries sommarstuga ett tag tills vi fick den brillianta idén att GÅ i spöregnet till bagge som hade fest på andra sidan harge (nästan iaf). När vi kommer dit har det varit bråk och alla ska gå, Några drog till Laxå.. och kvar blev vi stående i regnet. Men vi gjorde det bästa av situationen och kvällen blev iaf inte helt misslyckad! brevens ikväll? nej tack. nu ska jag bara ta det lugnt! det där med att lägga sju blommor under kudden blev inte av. jag hoppas jag hittar min prins ändå! :)

                       
min nya klänning från cubus fick åka på igår!

  
  
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Ååhhh vilken söt klänning du har ^^

2009-06-20 @ 22:40:17
URL: http://labiosrojos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0