badluck

för första gången på länge känner jag mig inte ledsen eller arg. Nej det här året har inte alls börjat som jag ville. kan inte nämna allt som hänt här. Och jag hatar mig själv för att jag inte vågat berätta det för någon annan än bara en person. men nej jag tycker inte om att sitta och skriva om hur synd det är om mig. för det är det absolut inte. Jag har fortfarande världens bästa vänner. Men en sak som förstör hela ens vardag är denna förbaskade snön som har lyckats hålla sig kvar än. om den bara kunde försvinna och lite plus grader kunde komma infarande skulle jag gå runt och leva livet hela dagarna. även i skolan faktist!

För att inte göra detta till en bara klagande blogg lägger jag ut lite bilder på hur jag såg ut idag. om nu det är så mycket roligare haha :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är alltid lika söt! hoppas all äckelsnö försvinner snart :(

2009-03-23 @ 21:38:10
URL: http://dontpaniic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0