bobby

sitter och lyssnar på håkan på högsta volym och äter chokladen jag fick av filip på allahjärtansdag. den tog slut fort kan jag säga, men det brukar ju gå fort när det gäller choklad och mig :) fortfarande ont i halsen.. så blev ingen träning för min del idag heller. har istället pluggat matte och övat på min och johannas redovisning till imorgon. välbehövligt men jag förstår ändå ingenting av matten.

i dag på lektonen kom jag och emelie fram till att han har allt vad en tjej vill ha .. och killar också för den delen. synd bara att han är bästa kompis med en blåst blondin med förstora läppar!
men jummie :)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Bobby in our hearts <3

2009-03-12 @ 13:19:45
URL: http://emelieastemoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0