du måste va sjuk

har gått och varit lite små sjuk i en vecka nu. och det går inte över! så himla jobbig. så idag slapp skolan mig och jag har legat och sovit fram till nu nästan. feb provet imorgon står jag nog också över, och min redovisning som jag skulle haft idag vart det ju inte heller något med. några fördelar finns det med att vara sjuk allt :)

gårdagen vart jätte lyckad. åkte in med tjejerna till örebro och åt mat på hällas. jätte gott! och efter det gick vi på män som hatar kvinnor. bion alltså! jag hade fått helt fel uppfattning om vad filmen handlade om men vart glatt överraskad och det var verkligen värd att se. 5 av 5 toasters där lätt. lite synd var att vi firade sofia 2 månader för sent, men hon sa själv att det var värt att vänta på, så då får vi hoppas hon vart nöjd :)


Kommentarer
Postat av: s

ASNÖJD! :D hjärta er

2009-03-02 @ 22:18:15
Postat av: Malin

jag har också sett Männ som hatar kvinnor.

Den är sjukt bra! :D

2009-03-03 @ 09:38:51
URL: http://aangeelwiings.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0