dagens upptäckt, spotify!

har suttit ett tag nu och läst igenom emmas uppsats om barnsexturism. vi ska ha opposition imorgon på socialafrågorna. och då är det tänkt att jag ska berätta vad som var både bra och lite sämre med texten. men nu är fallet så att emma är en typsik mvg elev och jag har inget negativt alls att säga om den. haha, just typsikt! om jag har kollar igen kanske jag hittar något stavfel någonstans? ..och förhoppningsvis hittar inte evelina för mycket fel i min text heller..... heh

måste säga att jag har fått hjälp av min bror idag så nu har jag spotify som alla har pratat så gott om! och jag måste säga "nathalie arrhén gillar detta" som det skulle stått på ansiktsboken!


p&l 2 månader och 25 dagar!!

Kommentarer
Postat av: Funkiiieeeeeee E

Nej, bobby får min missas. VÅRAN KÄRLEK TILL BOBBY ÄR OSLAGBAR!! hahaha <3

2009-03-31 @ 20:14:31
URL: http://emelieastemoo.blogg.se/
Postat av: Funkiiieeeeeee E

får inte missas ska det stå!! HAHHAHA

2009-03-31 @ 20:15:43
URL: http://emelieastemoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0