onödig fakta som man gör när man har tråkigt

Lovar du att vara ärlig? ska försöka
Du heter: Nathalie
Smeknamn: natti,natta,nath
Beroende av: ´kläder och skor
Vad får du oftast komplimanger för? hm mitt hår tror jag
Låt som när du är ledsen sörjer till? håkan - jag vet inte vem jag är men jag vet att jag är din
Hur imponerar man på dig? hm om man kan få mig att skratta är det ju alltig ett pluss :)
Brukar du skratta för dig själv? haha, ja herregud hela tiden
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: ok,gumman!
Var bor du? Pålsboda men vi kan säga Örebro!
Trivs du där: nejnej och åter nej.
Äger du några converse: ja, tre stycken!
Sprit, cider, vin eller öl: allt går hem.
Brukar du bli för full: nej, lagom
Vad har du för mobil operatör: telenor
Hur svarar du i mobilen: - "Hallå" "ah det är nathalie"
Vem ringde du senast? pappa
Vad sa den du senast pratade med i telefonen:  jag står utanför skolan
Antal timmar sömn inatt:  elva. behövligt kan jag säga,
Brukar du komma i tid: självklart!
När mår du bra: När jag är med min vänner och efter en lyckad shoppingdag!
När blev du fotad senast: igår av mig själv haha
Hur känner du dig nu: trött men glad!
Hade du en bra kväll igår: ja, somnade klockan åtta!
Favorit dryck på morgonen: OBOY såklart
Rakar du benen: Ja, om jag orkar
Är du blyg?  beror på, ibland. 
Sysslar du med någon idrott: innebandy for life
Har du spytt offentligt: tyvärr. men kan försvara mig med att det var länge sen!
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: vad skulle du göra?
Är du nöjd med ditt liv: oftast
Är du bortskämd: jo, jag är nog det.. :)
Vad gör du i morgon: myser förhhoppningsvis
Vad är det värsta du vet? just nu snö,
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? just nu sparar jag till rhodos men annars allt jag har,
Vad längtar du till? sommar, RHodos, peace&love allt!!
Har du bra vänner och äkta vänskap? ja
En speciell dag du minns: 14 september kanske :)
Hur gammal är du: 17
Om fem månader: 17 :(:(
Vem ringer du när du är arg/ledsen: filip
Vilken tid gick du upp idag: 7
Vad ska du göra ikväll: festa eller ta det lugnt med tjejerna
Är det okej att gråta: klart!
Laddar du ner musik och film från Internet: ja, men inte film. ajabaja!
Vad skulle du göra om du vann en miljon: SHOPOHOLICCCC
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: nono.
Har du piercing: öron och navel
Vill du gifta dig: ja vem vill inte det? :)
Vill du ha barn:  ja, två stycken en storebror och en lillasyster.
Solar du ofta: 2 gånger i månaden kanske
Är du bra på att laga mat: jag är bäst på att värma panpizzan i micron!
Gillar du att dansa: shake that ass
Tycker du om sushi: aldrig smakat, men skulle vilja!
Vad äter du helst när du ser på film: chips med dipp och gurka, ett glas fanta och lite choklad! yum
Är du morgon- eller kvällsmänniska: båda delarna tror jag
Vilken ögonfärg har du: jaru, blandning av alla färger haha
Biter du på naglarna: ja och kommer alltid göra :(
Röker du: big no
Hur ofta tränar/motionerar du: vanligtvis 3-4 gånger i veckan
Senaste låt du hörde: t-pain låten kommer jag ej ihåg
Vad gör du på helgerna: olika :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0