torsdag

sovit fram till nu, vaknade av att regnet öste ner. för en vecka sen sa jag att jag tyckte det var mysigt, nu har jag ändrat mig. jag har fortfarande inte tagit det första doppen för i år och det får inte dröja för länge heller men då behöver vi sol och värme! socialpolitiken är klar och har börjat smått med svenskan, ja den svenskan som jag har prov på I MORGON. realismen är ingen höjdare och att lära sig 50 frågor på en kväll känns lite väl för mig. Men ska iaf ta mig i kragen och fortsätta, att blogga här är väl inte en sån vidare bra ursäkt från att slippa plugga :)

dagen till ära bjuder vi på bilder från pappas mobil från vårat besök i storstaden gbg förra året. Börjar bli brist på bilder som ni kanske märker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0