här är vi glada

nu när det är paus i gossip girl kanske jag hinner berätta lite om gårdagen! Runt halv sju kom alla tjejerna hit och vi förfesta med våra multisugrör som vi föresten skulle ha en sugartävling med senare men som av någon konstig anledning aldrig blev av. Kumla folket kom tätt därefter, och dom hade med sig en present gulliga som dom var.. det var en lampa som dom hade tagit i skogen, en bra att ha grej tänkte dom väll :)  Efter nån timma var dom flesta på plats och helt plötsligt gick musiken upp till högsta volym och folk var inte sena med att sjunga (skrika) med. som tur är har jag snälla och döva grannar! Emma lyckades på något konstigt vis få en choklad bit av huset mittemot och var hyfsat nöjd. Runt halv tolv drog dom flesta men mindre än 30 minuter senare kom min bror med hela sitt fotbollslag plus några till. Måste säga att jag inte hade väntat mig 15 åriga tjejer och killar som det går rykten om att de snor plåncöcker och nycklar.  fick trevligt besök från örebrohållet iaf. och det var nog det som räddade kvällen!

           

        

       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0