(y)

efter en tre timmars lång idrottsdag med brännboll är mina axlar sönderbrända. och konstigt nog är mina ben helt slut även fast jag nog var den lataste i laget! självklart gick det bra för oss och vi kom tvåa men jag och emelie var nog bättre på hejar fronten än att fånga bollen.Och på tal om annat vankas det ännu en bra helg med party då det styrs både i kumla och är yeah festivalen i örebro. Dock blir fredagskvällen ensam då jag ska få sällskap av chipspåsen och talang på tv. 



                                                                     
                                                så här såg jag ut idag. min gamla tubtopp blev till kjol!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hela du är snygg!!!

2009-05-26 @ 19:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0